روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.
روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.

زود رنج

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

فردا در گرو گذشته

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

یه حس خیلی خوب

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

این مدت

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

وبلاگ جدید من

سلام.


اینجا وبلاگ جدید منه.

از وقتی بلاگفا از دسترس خارج شده، حدود یک ماهی میگذره.


از آنجا که تشنه نوشتن هستم. دیگه طاقت نیاوردم. حالا هم من موقتا در این خانه جدید خواهم بود تا بلاگفا درست بشه و به خانه قبلیم برگردم.


امیدوارم خانه جدید مجازی من برایم خوش یمن باشد و در آن فقط و فقط از روزهای خوب زندگی ام صحبت کنم.