روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.
روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.

سر و سامان

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

قدم ششم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

برزخ احساسات

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

عکس نامه تابستان 95 ( سی سخت و کوه دنا )

سلام    

اینجا باغات سی سخت و میوه های خوشمزه اونهاست.

Chef اینجا ظهر روز عید فطر هست. ناهار کباب زدیم بر بدن. http://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik/hellskitchsmiley2.gif

 اینجا شهر سی سخت

 اینجا گردنه بیژن در مسیر سی سخت به طرف کوه دنا و پادنا

 اینجا باغات سی سخت

  اینجا شالیزارهای روستای کریک در 20 کیلومتری یاسوج هست.emoticon

 اینجا کوچه باغهای روستای کریک هست Hanging

 اینجا هم غروب پارک ساحلی یاسوج

عکاس : بنده حقیر

کیفیت عکسها بد نیستن. ولی بخاطر وب سایز و حجمشونو کم کردم که حالا اینطوری نشون داده میشه.

* * * امروز 22 تیر پریود شدم و فردا عازم تهران هستم. تا ببینم که قراره چی پیش بیاد.

پی نوشت : شنبه میرم تهران



* * * خواهرم بزودی باید عمل کنه . پاش داغون داغونه. هر وقت می بینمش ار اعماق وجودم احساس غم میکنم. 

پریا و مادرش

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

هیچکس ...

وقتی می گم هیچکس، یعنی دقیقا هیچکس.
روزای زیادی باید بگذره تا آدم قانع بشه فقط خودش هست و خودش. تا باورش بشه از بقیه، جز یه اسم و چندتا خاطره ی کوچیک چیزی براش نمی مونه.
بیست سال
چهل سال
هفتاد سال زندگی، فقط برای تلمبار کردن اسم روی اسمه. برای جایگزین کردن خاطره جای خاطره. اما حاصل جمع همشون صفره. 
یه روز می شینی عمرت رو ورق می زنی،
سیر تا پیازت رو واسه خودت تعریف می کنی...
اینجاس که می فهمی،
چقدر برای هیچکس نگران شدی
چقدر برای هیچکس غصه خوردی
چقدر برای هیچکس دلتنگ شدی
چقدر برای هیچکس دعا کردی
چقدر برای هیچکس بووووووودی....
به خودت میای، به اطرافت نگاه می کنی.
هیچکس نیست.. دقیقا هیچکس.....

piknik - picnic

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

عید فطر مبارک

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

تناقض

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

ستون خونه

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.