روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.
روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.

سبک جدید

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

مشهد مهر 95

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

اعتماد به نفس

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

افسردگی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

هوای رفتن

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

عکس نامه ( آشپزی ها و عکاسی های من )

وبلاگم زیادی فضاش غمگین و مزخرف بود. گفتم چند تا عکس بذارم حال و هوامون عوض شه.

 اول عکسهای آشپزی هام :

خورش بامیه

مرغ ترش

سبزی پلو با میگو سوخاری

گوشت و سبزیجات آبپز

بلدرچین سرخ شده

مثلا قلیه ماهی

گردن بلوری

تلیت گوشت ( آبگوشت ، دیزی )

آش رشته پاییزی

خورش میگو

خوراک بلدرچین

سالاد میوه

  و حالا عکسهای طبیعت که گرفتم :Photographer

طلوع خورشید

سد کارون 3 - دهدز

پل طبیعت تهران

احساس من

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

علایق

ما آزموده‌ایم در این شهر بخت خویش
بیرون کشید باید از این ورطه رخت خویش 
از بس که دست می‌گزم و آه می‌کشم 
آتش زدم چو گل به تن لخت لخت خویش 
دوشم ز بلبلی چه خوش آمد که می‌سرود 
گل گوش پهن کرده ز شاخ درخت خویش 
کای دل تو شاد باش که آن یار تندخو 
بسیار تندروی نشیند ز بخت خویش 
خواهی که سخت و سست جهان بر تو بگذرد
 بگذر ز عهد سست و سخن‌های سخت خویش
 وقت است کز فراق تو وز سوز اندرون
آتش درافکنم به همه رخت و پخت خویش 
ای حافظ ار مراد میسر شدی مدام
جمشید نیز دور نماندی ز تخت خویش

* * * * * * * * * * * * * * * * *


دلگیر دلگیرم از غصه می میرم مرا مگذار و مگذر
با پای از ره مانده در این دشت تب دار
ای وای می میرم
مرا مگذار و مگذر

سوگند بر چشمت که از تو
تا دم مرگ دل بر نمی گیرم
مرا مگذار و مگذر
بلله که غیر از جرم عاشق بودن ای دوست
بی جرم و تقصیرم مرا مگذار و مگذر
آشفته تر زآشفتگان روزگارم

از غم به زنجیرم مرا مگذار و مگذر
با شهپر اندیشه دنیا گردم اما
در بند تقدیرم

مرا مگذار و مگذر

خواننده : حمیدرضا نوربخش
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 


به اشک بی کرانه ام نگاه کن نرو
به تلخیه ترانه ام نگاه کن نرو
به روزهای تیره از غبار آه و درد
به هق هقه شبانه ام نگاه کن نرو
ببین که التماس نعره میزند
ز واژه واژه ی سکوت من
نرو که با هلول رفتنت طلوع میکند سقوط من
نرو که رفتن تو آفتاب را از این کرانه میبرد به دورها
نرو بمان که کوچه خسته است ز خاطراته زخمیه غرورها
به اشک بی کرانه ام نگاه کن نرو
به تلخیه ترانه ام نگاه کن نرو

ببین کنار جاده صف کشیدند امیدوار ماندنت بنفشه ها و بید ها
نرو که پیش چشم یاس ها به یاس ها بدل شود امیدها
نگاه کن کبوترانه جلد خانگی از این غریبگی شکسته خسته اند
کشیده سر به زیر بال خویش ز خشم از تو چشم بسته اند
به اشک بی کرانه ام نگاه کن نرو به تلخیه ترانه ام نگاه کن نرو
به اشک بی کرانه ام نگاه کن نرو به تلخیه ترانه ام نگاه کن نرو
به اشک بی کرانه ام نگاه کن نرو
به تلخیه ترانه ام نگاه کن نرو

خواننده : علیرضا قربانی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * 



من میخوام

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.