روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.
روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.

سالگرد ازدواج

این عشق ماندنی 
 این شعر بودنی 
 این لحظه‌های با تو نشستن  سرودنی‌ست 
 این لحظه های ناب  در لحظه‌های بی خودی و مستی 
 شعر بلند حافظ تو  شنودنی‌ست  
این سر نه مست باده  
این سر که مست  مست دو چشم سیاه توست  
اینک به خاک پای تو می‌سایم  کاین سر به خاک پای تو با شوق  ستودنی‌ست  
تنها تو را ستودم 
 آن سان ستودمت که بدانند مردمان  محبوب من به سان خدایان  ستودنی‌ست  
من پاکباز عاشقم  
از عاشقان تو  با مرگ آزمای  با مرگ …  اگر که شیوه تو  آزمودنی‌ست 
 این تیره روزگار در پرده غبار   دلم را فرو گرفت  
تنها به خنده  یا به شکر خنده‌های تو  گرد و غبار از دل تنگم زدودنی‌ست 

در روزگار هر که ندزدید مفت باخت  
من نیز می‌ربایم  اما چه؟  بوسه، بوسه از آن لب  ربودنی‌ست  
تنها تویی که بود و نبودت یگانه بود  
غیر از تو  هر که بود هر آنچه نمود نیست  
بگشای در به روی من و عهد عشق بند  
کاین عهد بستنی  
این در گشودنی ست  
این شعر خواندنی  
این شعر ماندنی  
این شور بودنی  
این لحظه‌های پرشور  
این لحظه‌های ناب  
این لحظه‌های با تو نشستن  سرودنی‌ست

سالگرد ازدواجمان مباااااااارک  (((:



نظرات 12 + ارسال نظر
مرضیه دوشنبه 13 دی 1395 ساعت 14:26 http://fear-hope.blogsky.com

سالگرد ازدواجت با تاخیر مبارک مرضیه جون
ایشالا عشقتون پایدار باشه... از نظر من شما یه زوج فوق العاده خوشبخت و دوست داشتنی با یه عالم تفاهم هستین.
پاینده باشید

ممنون دوست عزیزم. خیلی لطف داری بهم.
ولی تو که منو زیاد نمی شناسی، از کجا میدونی فوق العاده خوشبختم؟!

سپاس دوستم

الی پنج‌شنبه 9 دی 1395 ساعت 10:20 http://mamanemicrooei.blogfa.com/

سالگرد ازدواجتون مبارک عزیزم...انشالله سالهای سال کنار هم شاد و خرم زندگی کنید..

ممنون عزیزم
ان شاالله

زهرآ چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 12:47

وااااااااای تبریک میگم ایشالا همیشه در کنار هم خوش و خرم و سلامت باشید و ارزوهاتون برآورده شه

ممنون مهربون

نسیم چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 11:42

کیستی که من
این گونه
به اعتماد
نام خود را
با تو می گویم …
کلید خانه ام را
در دست ات می گذارم…
نان شادی های ام را
با تو قسمت می کنم!
به کنارت می نشینم و
بر زانوی تو
این چنین آرام …
به خواب می روم ؟
کیستی که من
این گونه به جد
در دیار رویاهای خویش
با تو درنگ می کنم ؟

تنتون سالم، شادی هاتون پایدار و عشقتون ابدی

ممنونم مهربون

فائزه چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 00:56

وااااای مرضیه جونم.مبارک باشه عزیزم.انشاءالله سالیان سال کنار هم با سلامتی و دل خوش زندگی کنین.دعا میکنم هرچی دل مهربونت میخواد خدا بهت بده عزیز دلم.مرضیه جونم دلم خیلی هوای امام رضا ع رو کرده.رفتی حرم از طرف منم سلام بده عزیزم.

ممنون دوست عزیزم. لطف داری. ان شاالله.

چشم حتما به یادتون خواهم بود

مامان اهورا و آریا سه‌شنبه 7 دی 1395 ساعت 23:05

وااااای مرضیه جونم مبارکه سالگرد ازدواجتون
ایشالا سالیان سال در کنارهم خوش و خرم زندگی کنین
عزیزم چه جالب دیروزم سالگرد ازدواج ما بود

ممنون سارای عزیزم.

عه. جالب بود واقعا
سالگرد ازدواج شما هم مباااارک

مهتاه سه‌شنبه 7 دی 1395 ساعت 23:01

مبارک، مبارک:)
ان شاالله سالیان سال به سلامت و در اوج خوشبختی در کنار هم زندگی کنید.

ممنون عزیزم. ان شاالله

سلام مرضیه جونم :)
انشالله مبارک باشه سالگرد ازدواجتون انشالله سالهای سال باهمین عشق و خوشبختی درکنارهم زندگی کنید

سلام عزیزم. ممنونم. ان شاالله

مریم سه‌شنبه 7 دی 1395 ساعت 19:33 http://taranom9696.blogfa.com/

سلام مرضی جونم
سالگرد ازدواجتون مبارک
عشقتون مستدام

سلام عزیزم. ممنونم مهربون

پریسا سه‌شنبه 7 دی 1395 ساعت 15:53 http://Pari-v-zendegi.blogsaky.com

سلاام مرضی جان
سالروز ازدواجتون مبارک باشه ایشالله همیشه در کنار هم خوش باشین

سلام مامانی. ممنون عزیزم

الهه سه‌شنبه 7 دی 1395 ساعت 13:44 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی سالگرد ازدواجت مبارک باشه ان شاءالله که همیشه کنار خانواده ات شاد و سلامت و موفق وخندون و خوشبخت و سربلند باشی اجی

سلام آجی جون. ممنون عزیزم

ای جانم سالگرد ازدواجتون مبارک عزیز دلم
الهی همیشه همین جور عاشقانه زندگی کنین در کنار هم
ان شالله سال بعد با نی نی جشن بگیرین سالگرد ازدواجتون و

ممنون سپیده ی عزیزم.
ان شاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد