روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.
روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.

تو مقدسی مثل عبادتم

تو مقدسی مثل عبادتم تو رو دوست دارم مثل سعادتم

به تو محتاجم و احتیاج من ،  عادته نمیشه ترک عادتم

تو نمای کامل صداقتی واسه من همیشه در نهایتی

لذت تلاوت یه آیه ای دلنشینه از تو هر حکایتی

با تو هم صدا شدن نیت من عشق تو تمام حیثیت من

سایه بلند تو روی سرم حافظ ثبات و امنیت من

مثل نوری نور خالی از غبار مثل خواستن خواستن دیوونه وار

مثل یک عتیقه پاک و بی نظیر اما در دست من بی اعتبار



تو برای من عزیزترین کسی گل بی عیبی که دور از دسترسی

زندگی برای من خواستنیه با تو هم صحبت عیسی نفسی

تو گرانبهاترین عتیقه ای از تو غافل نمیشم دقیقه ای

مثل نوری نور خالی از غبار مثل خواستن خواستن دیوونه وار

مثل یک عتیقه پاک و بی نظیر اما در دست من بی اعتبار

با تو همصدا شدن نیت من عشق تو تمام حیثیت من

سایه بلند تو روی سرم حافظ ثبات و امنیت من





* * *  نه ولنتاینه ، نه سالگرد ازدواجمون ، نه تولدته و نه هیچ مناسبت دیگه ای. 

خیلی یهویی دوستت دارم و عاشقتم و دلم خواست این آهنگ رو تقدیمت کنم مهربون من .

حال و هوای اسفند و نوروز و بهار ، منو هم مثل این پرندگانی که دارن آواز مستی سر میدن، عاشق و مست کرده.
کاش خدا کمک کنه سالهای زیادی در کنار هم باشیم در سلامتی کامل و شادکامی و دلخوشی.