روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.
روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.

انگیزه

گرممه.

هوا خیلی گرم شده مخصوصا نیمه جنوبی کشور از جمله استان ما.

وای یاسوج با این کوهستانی بودنش اینقده گرم شده که نگو. خونه جدید کولر نداره و صاحبخونه قول داده شنبه برامون بخره.

مردیم از گرما ...


داشتم فکر میکردم کتابهامو دم دستم بذارم و هرزگاهی برگردم به سالهای دانشگاه و یکیشو تو آرامش بدون استرس امتحان بخونم.

با خودم میگفتم باید براش وقت بذارم که همسری گفت عمرا بتونی کتاب تخصصی بخونی. انگیزه شو نداری.

خیلی راجع بهش حرف زدیم. راست میگه خوندن متون سنگین علمی و تخصصی انگیزه خیلی بالایی میخواد که من فعلا ندارم و ترجیح میدم شب آید و سرآید. 

ولی خب آدم باید انگیزه رو خودش ایجاد کنه. اما چطوری؟

چطوری انگیزه مطالعه کتابهای معماری منظر و محیط زیست رو ایجاد کنم؟؟!!

بخونمش که چی بشه؟!

چرا تو کشور ما در هر زمینه ای به این سوال میرسیم :

《 که چی بشه؟؟》


چرا امید و انگیزه ای برامون نمونده؟!

من حس پوچی دارم. خیلی زیاد.

تا کی شب آید و سرآید؟!

تا کی تی وی و فضای مجازی و خانه داری و آشپزی؟ آخرش چی؟

اصلا یک انسان تو زندگیش باید چه کنه؟

ما برای چی ایجاد شدیم؟


ذهنم درگیره. جواب سوالامو نمیدونم. خسته ام .... خیلی ....

نظرات 9 + ارسال نظر
مامان یک فرشته شنبه 2 تیر 1397 ساعت 00:49

چقدر این احساسات این روزا مشترک شده.مخصوصا وقتی این سوال رو مپرسن که روزا تو خونه چیکار میکنی.انگار بچه که باشه دیگه عمرت رو بیهوده تلف نمیکنی

دقیقا !!
ولی جالبه من آدم میشناسم باوجود بچه از کلافگی و بی انگیزه گی نمیدونه چیکار کنه

بهامین دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت 02:18 http://notbookman.blogsky.com/

سلام مرضیه جونم
عیدت مبارک
الان خوبی؟؟؟ نبینم غمگین باشی

سلام عزیزم.
عیدت با تاخیر مبارک.
اییییییی بدک نیستم. خوبم نیستم. معده درد پدرمو درآورد.
ممنون گلم

Reyhane R پنج‌شنبه 24 خرداد 1397 ساعت 17:31

سلام مرضی جانم.
خوبی؟ بهتری؟
عیدت مبارک باشه پیشاپیش.

سلام عزیزم. ممنون ای بدک نیستم. معده درد پدرمو درآورد.
تو خوبی؟ بچه هات خوبن؟
ممنونم. بر شما هم مبارک. طاعاتتون قبول باشه

الهه پنج‌شنبه 24 خرداد 1397 ساعت 07:40

سلام اجی خوبی شنبه اپم تونستی بهم سر بزن اجی ممنونم

سلام آجی خوبی؟
با اینکه خیلی گرفتارم و از همه ی دوستان وبلاگی بی خبرم ولی چشم. سعی میکنم به همه تون سر بزنم ولی سر فرصت.

نسیم چهارشنبه 23 خرداد 1397 ساعت 08:51 http://www.ghasedakemehr.blogsky.com/

هییییی واقعا همه مردم از همه چی ناامیدن "آخرش که چی؟!"

دقیقا ...

امین دوشنبه 21 خرداد 1397 ساعت 02:30

چرا غمگینی؟

بدلایل زیاد که یکیش بیشتر برام مهمه

حوا یکشنبه 20 خرداد 1397 ساعت 08:40

اینجا اینقدر گرم شده که اصلا و ابدا نمیتونم از خونه برم بیرون
یک ساعت که میرم بیرون دنبال کارهام هلاک میشم و احساس می کنم قلبم میخواد بایسته.... گرمای وحشتناکی داریم امسال...

وای خدا به داد همه برسه مخصوصا شما.

الهه شنبه 19 خرداد 1397 ساعت 13:20

سلام اجی خوبی تهران هم هواش گرم شده در مورد اینکه چرا ایجاد شدیم نمیدونم اجی اما بودن هیچ انسانی بی حکمت نیست اجی

سلام عزیزم. آره همه جا گرم شده خیلی

راضیه شنبه 19 خرداد 1397 ساعت 02:19

سلام عزیزم
فکر کن که ما استان‌های مجاور شما چی داریم می کشیم
واقعآ زندگی طاقت فرسا شده تو گرمای جنوب.. اونم جنوبِ جنوب.. نه جنوب یاسوج
چقدر خوشحال شدم اسم یاسوج رو دیدم.. من خیلی این شهر و اطرافش رو دوست دارم.. همیشه بش سر می‌زنم..
خوشحالم وبلاگت رو پیدا کردم.
بازم میام

سلام بانو. خوبی؟
به وبلاگ من خوش اومدی.
یاسوج قابلتونو نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد