روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.
روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.

حس تنهایی و دلتنگی دارم ...

نظرات 2 + ارسال نظر
الهه چهارشنبه 16 تیر 1400 ساعت 12:26

سلام اجی خوبی منم این روزا خیلی دلتنگ بچگی هامم ولی انسان فقط یه بار همه چی رو تجربه میکنه

سلام عزیزم. خوبم. تو چطوری؟
درسته. زندگی و عمر انسان فقط یه باره

مونا چهارشنبه 16 تیر 1400 ساعت 08:01 https://motherofflowers.blogsky.com/

سلام مرضی جان...تو پروسه های زمان بر آدم این حس را تجربه می کند...امیدوارم زود و با خوشی برایت بگذرد...در مورد سوالی که داشتی مشکل مغزی من که البته خودت بهتر می دونی چون درسش رو خوندی،دوقطبی نوع ۱،یک ارث دوست نداشتنی حال خراب کن

سلام مونا جون. خوبی؟
اینو تایید میکنم چون ننوشتی که خصوصی باشه یا عمومی.
ممنون گلم.
بله میدونم چی هست. امیدوارم بتونی با بهتر کردن شرایط محیطی روزگارت رو آرومتر بگذرونی و کمتر اذیت بشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد