روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.
روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.

قدم سوم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

پرسش از آقایان

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

فوران احساسات

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

درد

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

عکس نامه (بهار 95)

پی نوشت : 

چه بی ذوق!!!  عکسهای طبیعت یاسوج به این زیبایی لایک نداره؟؟!!!!

اگه دیگه عکس گذاشتم!!!




آقا رضا 4 ماهه

اینجا چشمه کاکان در چند کیلومتری یاسوج هست.

این برکه همش آب چشمه است. بسیار سرد و گوارا.

تقویم تاریخ

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

خوشحالم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

تنوع لازمم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دیالیز

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

...

دل میگه دلبر میاد انتظارم سر میاد

پونه از خاک در میاد یارم از سفر میاد


میدونه فصل بهاره دل یارش بیقراره

میدونه طاقت نداره سر راه چشم انتظاره


میدونه بی آشیونم میدونه بی همزبونم 

نمیخواد تنها بمونم با وفا و مهربونم


منو تنها نمیذاره میدونم  رو دلم پا نمیذاره میدونم


گل میاد بهار میاد بوی عطر یار میاد

آرزو به بار میاد به دلم قرار میاد


میدونه دنیا سرابه آرزو نقش برآبه

زندگی بی عشق و مستی میدونه رنج و عذابه


منو تنها نمیذاره میدونم  رو دلم پا نمیذاره میدونم