روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.
روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.

ریتم پایان سال

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

درونیات

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

تبلیغات اپلیکیشنی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

خرید و دم عیدی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

آهنگ زیبای قمیشی

تو عاشق نبودی که درد دل عاشقا رو بفهمی 

تو بارون نموندی که دلگیریه این هوارو بفهمی 

تو گریه نکردی برای کسی تا بدونی چی میگم 

دلت تنگ نبوده میخندی تا از حس دلتنگی میگم   

تو تنها نموندی که حال دل بیقرارو بفهمی 

عزیزت نرفته که تشویش سوت قطارو بفهمی 

تو از دست ندادی بفهمی چیه ترس از دست دادن 

جای من نبودی بدونی چیه فرق بین تو و من 

تو هیچوقت نرفتی لب جاده تا انتظارو بفهمی 

پریشون نبودی که نگذشتن لحظه هارو بفهمی 

تو اونی که رفته چی میدونی از غصه جای خالی 

من اونم که مونده چی میدونم از قصه بی خیالی


《 آواز : سیاوش قمیشی 》


روزهای اسفند 97

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

سرسام

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

ذهن سپید

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

Crew Dragon

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

ارزیابی هفتگی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.