روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.
روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.

خسته

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

فیلم The Best Offer

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دورنما و افق روزهای زندگی مرضی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

بی جون

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

امتحان

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دلگیرم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

فیلم A Star Is Born

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

روزمرگی های تابستانی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

جنین

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

عکس نامه ( آشپزی های من )


















http://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik/hellskitchsmiley2.gif

۱. باقالی پلو با گوشت
۲. مرغ ترش
۳. دمنوش ( گل محمدی ، بذر مریم گلی ، تخم شربتی ، برگ به لیمو )
۴. اکبرجوجه
۵. قیمه یزدی
۶. آش رشته
۷. میگو سوخاری
۸. دسر لیوانی یا همون ژله بستنی ( با تزئین شکلات و فینگرمیوه )
۹. خورش کرفس
۱۰ . گوجه و بادمجان
۱۱ . دمپختک ( برنج محلی ، پیازداغ ، تره کوهی ، لوبیا چشم بلبلی ، هویج ، نمک ، زردچوبه )
۱۲ . صبحانه ( تخم مرغ آبپز با سیاه دانه ، کرافت سرخ شده ، گوجه ، خیار و شلغم و گردو )
۱۳ . بَل بَل کنجی ( نان محلی با کنجد)
۱۴ . خورش کنگر

* * * اگر کیفیت عکسها اینجا پایینه دلیلش اینه برای آپلود باید سایز و مگاپیکسل عکسها کم بشه. عکسهای من از ۲۵۰۰ مگابایت به ۱۰۰ کیلوبایت حجمشون و پیکسلشون کم کردم.