روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.
روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.

عکس نامه شهریور ۱۴۰۱









این چند تا عکسی که گرفتم از طبیعت اطراف یاسوج ، علی الحساب بمونه به یادگار از شهریور ۱۴۰۱


* * * دوستان وبلاگی عزیزم خیلی هاتون وبلاگهاتون دیگه آپدیت نیست. تو اینستا و واتس داشتمتون که از دسترس خارج شده. از احوالاتتون بی خبرم. اگر احیانا اینجا رو خوندین خبری بدین از خودتون.

* * * دوستان بلاگفایی ، بلاگفا بهم ریخته نمیشه واسه تون کامنت گذاشت. هرچقدر تلاش کردم نشد. سرعت نت من واویلا کمه.

* * * دوستانی که معمولا خاموش میخونین ، امیدوارم در صحت و سلامت بسر ببرید.

نظرات 11 + ارسال نظر
شنبه 9 مهر 1401 ساعت 12:49

بله.خودمم.کامنت پست بلا هم خودم بودم.مرسی از همه لطف و معرفت شما عزیزم.الهی که همیشه سلامت باشید و خوشی نشسته پهلوی شما

زنده باشی بانو

مامان یک فرشته پنج‌شنبه 7 مهر 1401 ساعت 14:37 http://Parvazeyekfereshte.blogsky.com

اره با اسم بود متنش هم فرق میکرد به هر حال دوباره مینویسم
اول سلام
این عکسها و این منطقه ها چقدر به درد کمپ زدن میخوره بری داخلش چدر بزنی و صبح با صدای پرندگان و نور خورشید و آبی اسمونش بیدار بشی.انرژی سالت رو تامین میکنه.
خیلی زیبا بود راستی چه دوربین باکیفیتی هم داری

سلام بانو جان. ممنون عزیزم. لطف داری.
دوربین ندارم که!
دوربین گوشیه.
ایشالا بیاین این طرفا و بهتون خوش بگذره.
اینجا طبیعتش قشنگه هرچند امکانات رفاهی خیلی بد و کمه. ولی واسه افراد طبیعت دوست خوبه.

پنج‌شنبه 7 مهر 1401 ساعت 13:59

سلام،
ممنون از احوالپرسی تون.نه عزیزم.چند روزِ که دور از جان شما.معده درد امونم رو بریده.وقتی قلبا ناراحت میشم.می زنه به معده و کمرم...
بگذریم.
من همون بی نامی ام که،تو وبلاگ ژنرال کامنت می زاره.عزیزدلی .الهی که همیشه خوش و سلامت و دلشاد باشید

عه شمایی بانو؟
خوشحالم اینجا می بینمتون و از نظرت هم خوشحالم.
بد نباشی؟ بلا دور باشه ازت. معده دردهای منم عصبیه.
ممنون عزیزم‌ همچنین شما

مامان یک فرشته پنج‌شنبه 7 مهر 1401 ساعت 11:33 http://Parvazeyekfereshte.blogsky.com

کامنت من نیومده؟

کامنتت با اسم بود؟
اگر با اسم الآنت بود نه هیچ کامنتی نیومده.
اگر یادت رفته اسم بنویسی چند تا کامنت بدون اسم تایید کردم بانو.

چهارشنبه 6 مهر 1401 ساعت 15:42

سلام مرضیه بانو جان.خیلی خیلی ممنون بابت تصاویر چشم نواز و دلنشین؛و احوالپرسی تان.
یکایک تصاویر را دوست می دارممن عاشق گشت زدن تو طبیعتم.خصوصا برنجزار و عطر بوش
قربان محبت شما.ایشلا که شما هم در امان خدا خوب و سلامت و شاد و موفق باشید عزیزم.

سلام بر شما. خوبی؟
اسمت رو ننوشتی. نمیدونم این کامنت زیبا از طرف کیه.
هر کی هستی ان شالله همیشه خوشحال باشی و سالم.
ممنون از دعای خوبت برای من

طلوع چهارشنبه 6 مهر 1401 ساعت 14:14

چه عکس های قشنگی

چشمات قشنگه بانو

الهه سه‌شنبه 5 مهر 1401 ساعت 16:40

سلام اجی خوبین منظورم عکس سوم و چهارمه پس خاکه چون سفید بود من فکر کردم برفه

آره خاکه عزیزم.

الهه سه‌شنبه 5 مهر 1401 ساعت 08:47

سلامم اجی خوبی منم شکر میگذرونم اجی اون دو تا عکس هارو میگم که درخت سبز داره زیر درخت ها یه چیز سفیده فکر کردم برفه وگرنه اون عکس هارو دیدم که خونه بود

الهه جون همون دو تا زیر درختها خونه هستن.
دو تا عکسی که غروبه و مزرعه برنج هم کوههاش خاکش این رنگیه. وگرنه این وقت تابستون اصلا برفی نیست روی کوهها.

آیدا سبزاندیش دوشنبه 4 مهر 1401 ساعت 18:54 http://sabzandish3000.blogfa.com

سلامممم
چه طبیعت زیبایییی
خوش به حالت چه جاهای قشنگی میریا
نوش جانت
کم کم هوا سرد میشه من که عاااشق سرما هستم
راستی منم خوبم مثل همیشه سرگرم تمرین زبان و کارهای دیگه و غصه بابت اوضاع کشورم و مردم بیچارش شما خوبی؟

سلام آیدا جون. ممنون عزیزم منم خوبم و مشغول روزمرگی هام هستم.
منم عااااشق سرما هستم.
خداروشکر که خوبی. موفق باشی

الهه دوشنبه 4 مهر 1401 ساعت 17:38

سلام اجی خوبی عکس هات خیلی قشنگه علی الخصوص اون دو تای اولی که درخت ها رو یه چیز شبیه برفن باز نمیدونم اجی اینستا با فیلترشکن باز میشه البته فیلترشکنو من ندارم ولی میگنن با فیلتر باز میشه چونن قیلترش کردن

سلام الهه جون. خوبی؟
ممنون عزیزم‌. لطف داری.
برف نیست که. سقف خونه هاست. رنگش سفیده فکر میکنی برفه.
فیلترشکن ها هم کار نمیکنن

سارا دوشنبه 4 مهر 1401 ساعت 11:28

وای دختر هنرمندچقدر عکسات نازن....غرق شدم توی عکسها...

ممنون دوست عزیزم.
بهم لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد