روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.
روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.

وبلاگ جدید من

سلام.


اینجا وبلاگ جدید منه.

از وقتی بلاگفا از دسترس خارج شده، حدود یک ماهی میگذره.


از آنجا که تشنه نوشتن هستم. دیگه طاقت نیاوردم. حالا هم من موقتا در این خانه جدید خواهم بود تا بلاگفا درست بشه و به خانه قبلیم برگردم.


امیدوارم خانه جدید مجازی من برایم خوش یمن باشد و در آن فقط و فقط از روزهای خوب زندگی ام صحبت کنم.

نظرات 3 + ارسال نظر
دکتر رهگذر :)) پنج‌شنبه 2 شهریور 1402 ساعت 09:42

اگر ساکن مشهدید فکر کنم آقای دکتر ثاقبی هستن اونجا برای روانپزشکی بسیار حاذقند

نه متاسفانه ساکن مشهد نیستم.
۴ سال اونجا زندگی کردم ولی در نهایت برگشتم شهر خودم.

رامین دوشنبه 10 بهمن 1401 ساعت 07:00 https://frozenblogger.blogsky.com

میشه بگید دقیقا چند ساله که وبلاگ نویسی میکنید؟ چون واقعا قلم خوب و روانی دارید

حدود ۱۰ ساله.

سپیده مامان درسا پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 16:49 http://www.nafasezendegi.blogsky.com

سلام خوش اومدی عزیز دلم
انشالله همیشه از خوبی و خوشی بنویسی

سلام سپیده عزیز.
خوبی؟
ممنونم.
ان شاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد