روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.
روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.

عکس نامه ( بهار 94 )

نظرات 6 + ارسال نظر
بهزاد یکشنبه 12 دی 1395 ساعت 12:30 http://jeepers-creepers.blogsky.com

عکسهای فوق العاده زیبایین،آدمو یاد بهشت میندازه،کاش اونجا میرفتم

ممنون لطف دارید. آره طبیعت استان ما بی نظیره

مامان اهورا پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 16:21

چه عکسهای خوشگلی

چشمات خوشگل می بینه.

مامان گیسو جون جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 10:32 http://mamanefereshteh.niniweblog.com/

وای خداااااااااااااااااااااا منم عاشق این طبیعت و عکس ها شدم
ممنون

بیا اینجا در خدمتت باشیم.

سپیده مامان درسا پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 16:50

به به چه عکسهای قشنگی

چشمای خوشگلت قشنگ می بینه.
سپیده اینا همش عکسای یاسوج و دهدشته.
در بهار طبیعت ما اینطوریه.

ساقه دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 20:59

سلام عزیزم. مبارکه خونه جدیدت,
عجب طبیعتی
اون خوراکی خوش اب و رنگه چیه؟

سلام عزیزم.
ممنونم.
اون یه نوع نون هست. اگه یادت باشه دستور پختش رو تو وبلاگم گذاشته بودم. به اسم بل بل ماهیتابه ای.

هستی شاد دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 18:31

خوب کاری کردی مرضی جون انشاا.. وبلاک جدیدت برباشه از خاطرات خوب برات
راستی عکسات خیلی قشنکن

ممنون هستی عزیزم.

چشمات قشنگ می بینن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد