روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.
روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.

روزگار ...

  روزگارا:

  تو اگر سخت به من میگیری،

  با خبر باش که پژمردن من آسان نیست،

  گرچه دلگیرتر از دیروزم،

  گر چه فردای غم انگیز مرا میخواند،

  لیک باور دارم دلخوشیها کم نیست

  زندگی باید کرد...!













نظرات 7 + ارسال نظر
هستی شاد یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 22:20

سلام مرضی جون

واییی جقدر خوشکله خونه عزیزم دعا می کنم رویای،شیرنت یه روز خیلی نزدیک به واقیعت تبدیل بشه

سلام عزیزم.
خوبی؟
خود خونه خوشگل نیست که. فقط بخاطر گلها دوست داشتنیه.
من عاشق گل و گیاهم
همسری میگه خونه نمی سازم. منم از خونه های آماده خوشم نمیاد. تازه پولم نداریم

مامان گیسو جون یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 09:24 http://mamanefereshteh.niniweblog.com/

عزیزمیییییییییییی با این روحیه حساس و لطیفت
واقعاً هم خونه قشنگیه به شرطی که جک و جونور از گل ها نیاد تو خونه که من می ترسم هههههههههههههههه
الهی به همه آرزوهای قشنگت هر چه زودتر برسی
بوسسسسسسسسسسس

ممنون عزیزم.

هههههههههههه. راست میگی. خودم هم میترسم.
من بخاطر این همه گل دوستش دارم. وگرنه خود خونه باید شیک و قشنگ باشه و تو یه باغ باشه.

آرام جمعه 12 تیر 1394 ساعت 18:16

سلام عزیزم
من متوجه نشدم توضیحات شما رو .من پستی در اردیبهشت 94 ندارم که پاکش کنم. :(
آخرین پستم بهمن 92 هست

سلام آرام جون.
برو تو قسمت مدیریت وبلاگت. بعد قسمت نوشته های پیشین. بعد یه پستی که تو اردیبهشت 94 نوشته بودی قبلا رو ، تاریخشو پاک کن و دوباره همون تاریخو براش بنویس و ثبتش کن.

اینطوری پستهای مربوط به سال 94 برات قابل مشاهده میشه.

پریسا جمعه 12 تیر 1394 ساعت 12:46

سلام مرضیه جون خوبی عزیزم؟دلم واست تنگ شده بود
انشالله به این ماه عزیز صاحب بچه میشی
واسه منم دعا کن خدا بهم بچه سالم بده
منو یادت هست؟

سلام عزیزم. خوبی؟ چه خبرا؟
ممنونم. ان شاالله با دعای شما.
بله که یادم هست.
چه خوب که اومدی اینجا. آدرست رو گم کرده بودم. دلم واسه همه تون تنگ شده بود.

ان شاالله بزودی زود خبر خوشش رو بهمون میدی.
پس آدرس وبت کو؟؟

مهشید جمعه 12 تیر 1394 ساعت 09:35 http://1691.mihanblog.com

شعر و عکس هاش خیلی دلنشین و انرژی بخش بود
ممنون مرضیه جونی

ممنون عزیزم.
چشمای خوشگلت زیبا دیده و انرژی گرفته.

نسیم جمعه 12 تیر 1394 ساعت 09:32 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

واقعا که خونه رویاییه. چه لذتی داره زندگی تو دل طبیعت و ما تو قفس های بتنی بی رنگ و رو اسیریم.

می بینی چقد گل توشه نسیم.
من دلم میخواد یه خونه پر از گل داشته باشم. تو یه مزرعه. یا یه باغ.
آرزومه.

قربونت بشم مرضی جونم ، انشالله خدا جواب دل پاک و مهربونتو میده بهت

دور از جونت عزیز دلم.
با اون دل مهربون و پاکت برام دعا کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد