روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.
روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.

عکس نامه ( تهران - اصفهان - یاسوج)

اینجا تهران بهار 95

اینجا پل طبیعت تهران بهار 95

زاویه دید پل طبیعت

زاویه دید پل طبیعت

اینجا درکه بهار 95

درکه بهار 95

اینجا دریاچه چیت گر (خلیج فارس) بهار 95

دریاچه چیتگر بهار 95

رستوران سنتی تهران

و حالا سفر به اصفهان در بهار 95

کویر و برهوت

پارک صفه اصفهان

باغ پرندگان

پل خواجو

زاویه دید پل خواجو

میدان نقش جهان

بازار مسگران در میدان نقش جهان

کاروانسرای عباسی

و حالا زاگرس و یاسوج عشق من

اینجا زاگرس سبز ، سرزمین رودها و درختان زیبا و کوههای برافراشته و طبیعتی دلچسب

بخشی از یاسوج از زاویه دید پارک ساحلی

زاویه دید پارک ساحلی یاسوج

عکاس : بنده حقیر Hippie

ممنون که نظر میدید.

نظرات 14 + ارسال نظر
مهتاه چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 13:52

مگه چند روز تهران بودی که این همه عکسای خوشگل گرفتی؟ ماشالله به این ذوق و سلیقه

7 روز تهران و 2 روز اصفهان.
ممنونم مهتا جون.

آشنا سه‌شنبه 25 خرداد 1395 ساعت 15:40

خیلی هم زیبا و هنرمندانه بودند. البته من قبلا خیلی هاشون رو دیده بودم

ممنونم.
آره دیگه. همشو دیده بودی
ولی شکلکها جالب بودن نه!؟

بهامین دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت 06:40 http://notbookman.blogsky.com/

سلام عزیزم
عکس ها فوق العاده بود عزیز دلم

_راستی امیدوارم یکشنبه ماه عسل را نگاه کرده باشی

سلام بهامین جون.
ممنونم.
آره دیدم. درباره آی وی اف بود.

مامان اهورا و آریا یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 14:54 http://ahoora_rasad.niniweblog.com/

سلام مرضیه خوبی؟
وااااای چه عکسهایی واقعا زیبا بودن
حال و هوامو عوض کرد

سلام عزیزم.
قابلت رو نداشت.

پریسا یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 07:06 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام عزیزم
چه عکسای قشنگی گفتی
عجب پلی
هیچی طبیعت زاگرس نمیشه

سلام پریسا جون.
ممنون عزیزم. آره پل خوشگلیه. عکسهای کاملتر و بهترش
توی نت هست.
آره واقعا

گل سرخ یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 00:31

ای وای ببخشید اشتباه تایپی داشت نظر قبلیم تعصب رو به اشتباه تعثب تایپ شده الان دیدم

عیب نداره. امان از این گوشی های لمسی!

گل سرخ شنبه 22 خرداد 1395 ساعت 17:52

اتفاقا شوهرم از طبیعت یاسوج و اگه اشتباه نکنم یک آبشار که مخصوص اون ناحیه اس صحبت می کرد ولی هنوز این توفیق نصیبمون نشده بیایم شهر شما ولی حتما یه روز میایم یاسوج و از طبیعتش لذت خواهیم برد.

حتما تشریف بیارین. مخصوصا در فصل بهار که همه جا سرسبز باشه.

گل سرخ شنبه 22 خرداد 1395 ساعت 17:50

عکساتون قشنگه و زاگرس یه چیز دیگه اس من و مخشوصا شوهرم که تعثب خاصی به زاگرس داره عاشق طبیعت زاگرسیم البته خوب حق داریم چون خوزستانی هستیم

ممنون دوست من. چشمات قشنگ دیده.
زاگرس عشقه

لیلا شنبه 22 خرداد 1395 ساعت 16:27

عالی
منم بچه اصفهانم اما ساکن قم!
اون کویر و برهوت چه آسمون آبی داره که ابرای سفید خیلی خوشگلترش کردن

چه جالب. هرجا هستی شاد و تندرست باشی
آره. واسه همین آسمون خوشگلش این عکس رو گرفتم.

دونه برف شنبه 22 خرداد 1395 ساعت 16:11 http://cockpit.blogsky.com

آفرین مرضیه. تو واقعن یه عکاس حرفه ای و هنرمند هستی
همشونو دوس داشتم :)

ممنون عزیزم. عکاس کجا بود. من با گوشی زپرتیم عکس میگیرم
چه خوب که دوست داشتی.

نسیم شنبه 22 خرداد 1395 ساعت 12:15 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

زاویه دیدت عالیه مرضی جون و عکسها دیدنی. ایشالا که همیشه شاد باشی

ممنون نسیم جون.

مریم شنبه 22 خرداد 1395 ساعت 09:27

سلام مرضی جون دستت درد نکنه واقعا عالی بود عکس ها مخصوصا چند تا عکس آخر که مربوط به یاسوج میشد روحم زنده شد. خوشبحالتون با این طبیعت زیبا

سلام عزیزم.
قابلتون رو نداشت.

خیلی جالب بودن عکسا :)
ولی شکلکا جالبترخوش به حالتون با طبیعت بکر یاسوج...بازار مسگرها هم دوس داشتم:)

خواهش میکنم

الهه جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 19:00 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی عالیه این پستت اجی خسته نباشی

سلام الهه جون. ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد