روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.
روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.

عکس نامه ( آشپزی ها و عکاسی های من )

وبلاگم زیادی فضاش غمگین و مزخرف بود. گفتم چند تا عکس بذارم حال و هوامون عوض شه.

 اول عکسهای آشپزی هام :

خورش بامیه

مرغ ترش

سبزی پلو با میگو سوخاری

گوشت و سبزیجات آبپز

بلدرچین سرخ شده

مثلا قلیه ماهی

گردن بلوری

تلیت گوشت ( آبگوشت ، دیزی )

آش رشته پاییزی

خورش میگو

خوراک بلدرچین

سالاد میوه

  و حالا عکسهای طبیعت که گرفتم :Photographer

طلوع خورشید

سد کارون 3 - دهدز

پل طبیعت تهران

نظرات 21 + ارسال نظر
فرناز یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 14:19

به به همه چیز عالیه
من فقط یکبار قلیه ماهی خوردم اونم خوب نبود حالا منتظرم برم خوزستان بخورم. مال تو که خیلی خوشگله

ممنون عزیزم. لطف داری.
ما این مدلیشو بیشتر دوست داریم تا اینکه ماهی بخواد نرم بشه. اینجوری انگاری ماهی سرخ شده با اون خورشتش میخوری. خیلی بهتره

خاموش یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 13:40

سلام میشه دستور غذاها رو بزارین

سلام. تعداد غذاها زیاده. هر کدومو خواستی بگو برات بذارم

به به چه غذاهایی
چه با سلیقه

ممنون عزیزم. خیلی لطف داری بهم

سیمین گلی یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 11:15

وای مرضی چقد کدبانویی ماشالله
خوش یحال آقاتون.
الان ساعت 11:20 من نمیدونم ناهار چی درست کنم. خخخ

ممنون عزیزم.
آره خوش بحالش خخخخخخ

فائزه شنبه 10 مهر 1395 ساعت 23:42

سلام مرضیه جونم.قربون دل مهربون و شکسته تو.یه بار دیگه این پیام رو گزاشته بودم ولی نمیدونم چرا نیست.اگه فضولی نباشه یه سوال دارم ازت.شما برای حل این مساله به طب سنتی مراجعه کردی؟فکر میکنم یه دکتر حاذق تو این زمینه بتونه حسابی کمکت کنه.

سلام دوست عزیزم.
بله قبلا برات توضیح دادم در جواب کامنت که متاسفانه مشکل ما پیچیده تر از این چیزهاست که بخواد با طب سنتی رفع بشه. خیلی پیچیده تره. فقط خدا ... همین

فاطمه شنبه 10 مهر 1395 ساعت 22:39 http://taghdireman.mihanblog.com/

به به چه غذاهایی.

عکسای طبیعت هم خیلی خوشکله مخصوصا اولی حال آدمو خوب میکنه.

ممنون عزیزم. نگاهت زیباست

فاطی شنبه 10 مهر 1395 ساعت 19:45

به به ماکه قبلالایک کردیم این غذاهایذخوشمزه رو انشالاه که همیشه فضای وبلاگت شادباشه عزیزم

ممنون دوست من ان شاالله

پری شنبه 10 مهر 1395 ساعت 13:30 http://shahpari-a.blogsky.com/

رژیم داااااااااااااااااااااااااااااااااااااارم .... با چشم بسته پستت و دیدم ...

حیف. ضرر کردی
رژیمی هم توشون هست هااا

نسیم شنبه 10 مهر 1395 ساعت 12:38 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

به بههههه چه کدبانوووو نوش جان

ممنون عزیزم. لطف داری

حوا شنبه 10 مهر 1395 ساعت 11:08 http://arameshejaanam.blogsky.com/

گرسنه ام شد... چند وقته هوس قلیه ماهی کردم همت نمیکنم

اینجا توی خوزستان قلیه ماهی رو هم باهم درست می کنن هم جدا
هر دوش هم خوشمزه است
من وقتی ماهی رو توی سبزی میگذارم قبلش تمام تیغهاش رو میگیرم که با دل راحت و خیال آسوده بخوریم

شوهر من تو همیش رو دوست نداره. دلش میخواد ماهی خشک و خوشمزه باشه. واسه همین این مدلی درست کردم

زهرآ شنبه 10 مهر 1395 ساعت 08:08

به به خانوم کدبانو. چه خوش آب و رنگ

ممنون عزیزم

پریسا شنبه 10 مهر 1395 ساعت 07:32 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

به به مرضی عجب دست پختی خوراک بلدرچین به به
دستت پختت حرف نداره

ممنون عزیز من.
وای پریسا ببخشید حتما به هوس افتادی. شرمنده. گناهت افتاد گردنم

فافا جمعه 9 مهر 1395 ساعت 23:42


خانوم با سلیقه دست مریزاد
چقدر خوشگل و خوش نما و حتما خوشمزه هستن
نوش جونتونننننننننننننننن

ممنون فافای عزیزم.
عزیزم ببخشید به هوس افتادی. شرمندت شدم.
اصلا حواسم نیست که شماها می بینید. گناهتون گردنم افتاد

سوری جمعه 9 مهر 1395 ساعت 21:27

نه بابا دشمنت شرمنده دیگه مااز دوران حوسمون گذشت هیچکی هم به دادمون نرسید!ممنون که مارو باخاطرات خوب هم شریک کردی

آخی درکت میکنم. مثل اون بارداری من که تو مشهد بودم.خیلی ویار شدید داشتم حالم بد بود هیچکس هم نبود به دادم برسه.

ممنون گلم

سارا جمعه 9 مهر 1395 ساعت 12:15

همه عالی بودن مخصوصا مرغ ترش و قلیه ماهی
فقط خورش بامیه خورش میگو جا داشت یه کم بیشتر جا بیفته و سالاد میوه یه کم ریزتر بشه

ممنونم دوست عزیز.
ولی هم خورش بامیه و هم خورش میگو کاملا جا افتاده بود و آب خورش غلیظ بود. شاید تو عکس بد افتاده فکر میکنی جا نیوفتاده.
سالاد هم در کاسه های مربعی کوچیک درست کردم. این کاسه یک نفره است. چون خیلی از نزدیک عکس گرفتم فکر میکنی تکه هاش بزرگه.

بهامین جمعه 9 مهر 1395 ساعت 11:10 http://notbookman.blogsky.com

به به .دهنم آب افتاد
مشخصا خوشمزه اس ها
الهی الهی همیشه بخندی مرضیه جان

ممنون عزیز مهربون.
جات خالی برای غذاها

الهه جمعه 9 مهر 1395 ساعت 09:50 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی فردا اپم اجی تونستی بهم سر بزن ممنونم

سلام عزیزم. اگه یادم بود به روی چشم

سوری جمعه 9 مهر 1395 ساعت 09:44

وای مرضی جان چه غذاهای خوشمزه ای نوش جانتون. میگم اون گردن بلوری چی بود؟چرا اسم منو داره؟ راستی قلیه ماهی ت خیلی فکرخوبی بودچون ماهم دوست نداریم ماهی خیس بخوره و اب پز بشه ولی خورشتشو دوست داریم با این روش تو هم ماهی سرخه هم یه خورشت خوشمزه رو غذامون ریختیم

عزیزم جات خالی. توروخدا ببخش به هوس انداختمت. اصلا یادم نبود باردارها هم منو میخونن. شرمنده ات شدم.
گردن بلوری اسمیه که همسری همیشه میگه. منم گذاشتمش روی این خوراک گردن
من قلیه ماهی توهمی دوست دارم ولی چون همسری دوست نداره به ذهنم زد بذارمشون کنار هم که قاطی نشن ولی مثلا قلیه ماهی خورده باشیم

خیلی قشنگ بودن عکسا مرضیه جون
غذاها هم حسابی چشمک میزدن و خوشمزه به نظر میومدن خوش به حال همسرت

ممنون عزیزم. خیلی لطف داری
آره واقعا خوشبحالش

مریم پنج‌شنبه 8 مهر 1395 ساعت 18:54 http://taranom9696.blogfa.com

به به واقعا معرکه و بی نظیر بود عزیزم
خانم عکاس عکس ها عالی بود. از غذا ها هم بهتره نگم چون آب دهنم راه افتاد مرضی آشپز .

ممنون عزیزم
جات خالی برای غذاها

الهه پنج‌شنبه 8 مهر 1395 ساعت 18:01 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی ماشالله اجی چقدر هنرمند و کدبانویی اجی ممنونم خسته نباشی

سلام عزیزم. ممنونم
خیلی لطف داری آجی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد