روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.
روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.

عکس نامه ( عکاسی های من از مناظر یاسوج)










پی نوشت : اون فسقلی پیراهن قرمز شکلاته 




نظرات 19 + ارسال نظر
نوشین سه‌شنبه 22 آبان 1397 ساعت 17:08

سلام دوست خوبم.چه عکسهای قشنگی من واقعا نمیدونستم اون مناطق به این قشنگی هست مرسی که این عکسها رو با ما به اشتراک گذاشتی

سلتم نوشین خانم. خوش اومدی به وبلاگم.
ممنون از تعریفاتت.
بله طرفای ما طبیعت بکر و زیبایی داره ولی خب جزو محرومترین استانها هستیم که کسی حتی ما رو نمی شناسه!

Reyhane R سه‌شنبه 22 آبان 1397 ساعت 09:07

چه کیفیتی و چقدر زیبا...
چقدر دلم میخواد بریم به یه جای سرسبز و گشت و گذار کنیم تو طبیعت

ممنون عزیزم.
والا با گوشی فکسنی ام گرفتمشون. اگر با دوربین عکاسی بودن عالی میشد. کارت پستالی!
ان شالله جور بشه بیاین جاهای خوب و زیبا

نسیم یکشنبه 20 آبان 1397 ساعت 11:50 http://ghasedakemehr.blogsky.com/

طلوع یکشنبه 20 آبان 1397 ساعت 00:14

چه عکسها زیبایی و چه مناظر فوق العاده ای، روح مون تازه شد

ممنون طلوع جون. لطف داری

رها شنبه 19 آبان 1397 ساعت 23:01

بله شب یلدا دنیا اومد.اسمش هم گذاشتم آرسام
اینقدر گرفتارم که وقت به خود رسیدن ندارم
مهرسام هم شیطونه

خدا حفظشون کنه برات.
سلامت و شاد باشی

زهرآ پنج‌شنبه 17 آبان 1397 ساعت 00:34

چه جای خوبی زندگی میکنی

ممنونم. طبیعتش خیلی زیباست ولی خیلی محرومه. فقر و بیکاری اینجا بیداد میکنه

رها چهارشنبه 16 آبان 1397 ساعت 14:40

سلام مرضی جون خوبی؟
چه عکسای قشنگی.کلی کیف کردم.خیلی زیباست

سلااااااام رها. خوبی؟
خیلی کم پیدایی؟ گل پسر دنیا اومد؟ بزرگ شد؟ مهرسام چطوره؟
ممنون عزیزم. خیلی لطف داری.

زینب(مسافرکربلا) سه‌شنبه 15 آبان 1397 ساعت 23:37

چه عکسای قشنگیچقدر جای باصفایی زندگی میکنی مرضیه جونم خوش به حالت

ممنون عزیزم. لطف داری

سپیده مامان درسا سه‌شنبه 15 آبان 1397 ساعت 23:12

عکسهای زیبا و دلنشینی هستن عزیزم
ممنون که برامون گذاشتی تا از دیدنشون لذت ببریم

ممنون عزیزم. لطف داری

معصومه سه‌شنبه 15 آبان 1397 ساعت 19:22

چه عکسای قشنگی مخصوصن سومی رو خیلی دوست داشتم. دست گلت درد نکنه

ممنون دوست من. خوشحالم خوشت اومده.

مرضیه سه‌شنبه 15 آبان 1397 ساعت 15:35 http://fear-hope.blogsky.com

عکسها عالی بودند،‌آدم حس میکرد یه عکاس حرفه ای با دوربین حرفه ای گرفتتشون، این مناظر به نظرم آشنا اومد چون شهر شما رو دیدم، خوش بحالتون به خاطر زندگی تو چنین محیط دنج و آروم و کم نظیری

ممنون از لطفت و تعریفت. کاش دوربین حرفه ای میداشتم... ایشالا بازار و اقتصاد داغون کشور درست بشه حتما یکی میخرم.
جاتون سبز. شما در عوض این طبیعت ، کلی امکانات دارید.

نازمهر سه‌شنبه 15 آبان 1397 ساعت 14:07

بی نهایت عالی بود.
خالق بی‌نظیر و عکس‌های کم نظیر شما

ممنون از لطفت.

فرناز سه‌شنبه 15 آبان 1397 ساعت 14:04

چندتا پستو باهم خوندم عکسها عالی بودن خیلی دلم میخواد یاسوج رو ببینم ولی هنوز قسمت نشده راستی نون بل بل رو توضیح بده چیه من تاحالا اسمشو نشنیده بودم در مورد غذاهای محلیتون هم پست بذار خیلی دوست دارم آشنا بشم باهاشون و حتی درست کنم

ممنون دوست من.
ان شالله جور بشه بیای. طبیعتش قشنگه ولی شهر و استان محرومیه. اما هرچی از آسمون و درخت و کوههاش بگم کم گفتم. من دوستش دارم چون زاده اینجا هستم.
ان شالله فرصت بشه چشم دستورشو میذارم.
فعلا سفری در پیش دارم باید مقدماتشو فراهم کنم.

الهام سه‌شنبه 15 آبان 1397 ساعت 13:15

وای چقدر قشنگ آسمان آبی و بی دود زیبا ..........

ابرهای خوشگلش رو جا انداختی

مامان یک فرشته سه‌شنبه 15 آبان 1397 ساعت 11:59

این مناظر داخله شهره یا خارج شهر
خیلی زیبا بود مگه اونجا پاییز نیومده همه جا هنوز سبزه سبز بود

دو تاش داخل شهره. اونیکه هتل روی تپه است و اونیکه شکلات توشه. شکلات اون بچه پیراهن قرمزه تو عکس دور افتاده.
بقیه اش پارک جنگلی و جاده های منتهی به یاسوجن. در واقع با خود شهر 5 دقیقه فاصله داره.
اینجا پاییز رنگارنگ نداره. چون بیشتر درختان زاگرس بلوط هستن و فرم تغییر رنگشون یهوییه. یهو از سبز میرن تو فاز خشکی و قهوه ای شدن. ترتیب رنگی زرد و نارنجی و قرمز و قهوه ای نداره.

بهامین سه‌شنبه 15 آبان 1397 ساعت 10:43 http://notbookman.blogsky.com

زیبا بود همه تصاویر

تشکر. زیبایی در نگاهته

. سه‌شنبه 15 آبان 1397 ساعت 10:31 http://fidgety.blogsky.com

عکسا برا من باز نمیش
مشکل از گیرنده ست یا فرستنده

چون بقیه عکسها رو دیدن گمون کنم مشکل پیش خودته. شاید اینترنتت ضعیفه؟!

مامان لیلا سه‌شنبه 15 آبان 1397 ساعت 10:30

چه عکسهای باکیفیت و زیبایی و چه مناظر قشنگی. موبایل خوب داشتن هم نعمتیه . من که از تماشای عکسها خیلی لذت بردم. آفرین به این همه سلیقه.

ممنون لطف داری.
والا موبایل من جزو فکسنی ها بحساب میاد.
مناظر قشنگن و من هم سعی کردم با داشته های اندکم ثبتشون کنم. ولی کاش من دوربین عکاسی خوب میداشتم. کااااش ...

نظر لطفته. سپاس

الهه دوشنبه 14 آبان 1397 ساعت 22:15

سلام اجی خوبی چه عکس های قشنگی خسته نباشی اجی ان شاءالله اسمون همیشه ابی و پاک باشه

سلام آجی. ممنون چشمات قشنگ می بینه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد