روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.
روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.

عکس نامه ( آشپزی های من )


















http://oshelam.persiangig.com/image/zarde%20kochik/hellskitchsmiley2.gif

۱. باقالی پلو با گوشت
۲. مرغ ترش
۳. دمنوش ( گل محمدی ، بذر مریم گلی ، تخم شربتی ، برگ به لیمو )
۴. اکبرجوجه
۵. قیمه یزدی
۶. آش رشته
۷. میگو سوخاری
۸. دسر لیوانی یا همون ژله بستنی ( با تزئین شکلات و فینگرمیوه )
۹. خورش کرفس
۱۰ . گوجه و بادمجان
۱۱ . دمپختک ( برنج محلی ، پیازداغ ، تره کوهی ، لوبیا چشم بلبلی ، هویج ، نمک ، زردچوبه )
۱۲ . صبحانه ( تخم مرغ آبپز با سیاه دانه ، کرافت سرخ شده ، گوجه ، خیار و شلغم و گردو )
۱۳ . بَل بَل کنجی ( نان محلی با کنجد)
۱۴ . خورش کنگر

* * * اگر کیفیت عکسها اینجا پایینه دلیلش اینه برای آپلود باید سایز و مگاپیکسل عکسها کم بشه. عکسهای من از ۲۵۰۰ مگابایت به ۱۰۰ کیلوبایت حجمشون و پیکسلشون کم کردم.

نظرات 11 + ارسال نظر
مامان لیلا شنبه 8 تیر 1398 ساعت 17:16

خیلی باسلیقه اید. اشپزیها همه شون عالیند. نوش جان خودتون و همسر گرامی.

ممنون از لطف و تعریفت. جاتون سبز.

الی شنبه 8 تیر 1398 ساعت 12:37 http://mamanemicrooei.blogfa.com

اوف ببین چه کرده مرضی کدبانوی با سلیقه

مرسی عزیزم لطف داری

پویا جمعه 7 تیر 1398 ساعت 05:25 http://www.matina1397.blogfa.com

نصف شبی گشنه شد

جاتون خالی

رویا پنج‌شنبه 6 تیر 1398 ساعت 13:50 http://dreamaway.blogsky.com/

ماشالا ماشالا ...

خیلی ممنون .

زهرا چهارشنبه 5 تیر 1398 ساعت 21:22 http://www.fenjanegolesorkhi.blogfa.com

وااااااااااااای عجب رنگ و لعابی!!!!!
خیلی هوس کردم!!!
چقدر هنرمندانه!!!یادم هست که چند سال پیش هم عکس غذاهات رو گذاشته بودی،مخصوصا پاستاش رو خوب یادمه،سنگ اُپن اشپزخونت هم همین مدلی بود!
در ضمن مدل بشقاب هات چقدر قشنگه!
این مدلایی که گل یا طرحِ طوسی و مشکی و سفید داره یا قرمز مشکی و طوسی و سفید رو اصلا نمی پسندم!!!!!
قیمه و باقالی پلو با ماهیچه و خورش کنگرت بدجور دل منو برد
کاش منم خونه و زندگی و اشپزخونه خودم رو داشتم و آشپزی می کردم!!!!
یه آلبوم عکس تو موبایلم دارم که اسمش رو cookery گذاشتم،عکس و طرز تهیه غذاهایی که ازاین ور و اون ور دیدم رو اسکرین گرفتم و گذاشتم برای روزی که خونه و زندگی خودم رو داشته باشم !!!!!

عزیزم جات خالی واقعا.
چند سال پیش؟ نه گمون کنم اشتباه میکنی. من آخرین باری که عکس غذاهامو گذاشتم آذر پارسال بود. احتمالا تو اون عکسها بود که تو همین خونه فعلی بودیم.
این عکسها هم مال این چند ماه اخیره.

ممنون از نگاه زیبات.
بشقاب هام من همیشه سفید دوست داشتم ولی چون بدون طرح شبیه هتل ها میشد ، دیگه اینو انتخاب کردم که طرحش ساده باشه و سفیدیش بیشتر باشه. خودم که ازش راضی ام. گرون شدن وگرنه یک سرویس دیگه ازش ولی رنگ دیگه یا طرح دیگه میگرفتم. حیف شد همون موقع نگرفتم. پشیمونم.

اخی جات خالی. ایشالا خیلی زود بری سر خونه و زندگیت و بهترین غذاها رو بپزی و لذت ببری.
ایشالا ایشالا. به امید خدا.

شیرین چهارشنبه 5 تیر 1398 ساعت 15:12

سلام
از خواننده های خاموش شما هستم
خدا خیرتون بده این غذاها رو گذاشتین بدم به مامانم
مامانم هی هرشب نپرسه فردا چی بپزم

سلام شیرین خانم. خوش آمدی به وبلاگم.
خواهش میکنم. ایشالا درست کنید و لذت ببرید.

گلابتون چهارشنبه 5 تیر 1398 ساعت 08:28

به به چه کدبانویی...خورشت کرفسشو ببین..واااای

عزیزم جات خالی

(فرهاد)Alone چهارشنبه 5 تیر 1398 ساعت 00:33 http://bivajeh.blogsky.com

معلومه کد بانویی
آفرین:)

ممنونم لطف داری

گل سرخ سه‌شنبه 4 تیر 1398 ساعت 23:01

به به چه پست خوشمزه ای کدبانو

جات خالی عزیزم

فرناز سه‌شنبه 4 تیر 1398 ساعت 20:47

به به خانوم کدبانو و هنرمند. چقدر خوش قیافه ان همشون دلم خواست

جات خالی عزیزم. ممنون از تعریفت. لطف داری.

الهه سه‌شنبه 4 تیر 1398 ساعت 20:26 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی ماشالله هزار ماشالله از هر انگشتت یه هنر میباره نوش جان اجی غذاهات

ممنون عزیزم. لطف داری الهه جون جات خالی. تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد