روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.
روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.

فیلم هایی که این مدت دیدم

فیلمهای زیادی دیدم که  اگر یادم باشن اسمهاشونو میگم و درباره شون حرف میزنم.

مثل :

۱. بمب ، یک عاشقانه

۲. عصبانی نیستم

۳. رحمان ۱۴۰۰

۴. در دنیای تو ساعت چند است

۵. مغزهای کوچک زنگ زده

۶. گتسبی بزرگ

۷. آشغالهای دوست داشتنی

۸. PK

9. مصادره

۱۰. The life of David Gale


کلی درباره شون نوشتم. همه شون پرید!!!!!

دیگه حال ندارم بنویسم. گند بزنن این روزگار رو.

نظرات 4 + ارسال نظر

مامان اهورا وآریا پنج‌شنبه 7 آذر 1398 ساعت 19:32

سلام مرضیه جون خوبی
یادم نیست کی آخرین بار اومدم اینجا اما یهو دلم هواتو کرد
خوبی؟چه خبرا؟
رمز هم بدی ممنونت میشم

سلاااااام عزیزم. چطوری؟ اهورا و آریا خوبن؟ چه خبر؟ چه احوال؟ خیلی وقته ازت خبر ندارم.
چشم. آدرس وبلاگتو برام بفرست یا ایمیلت. برات میفرسم

نمکی پنج‌شنبه 7 آذر 1398 ساعت 14:21 http://zendegie-shahrivari.blogfa.com/

میبینم که توام رمزدار شدی

از پارسال رمزیش کردم. فقط دو سه تا پست اخیر رو باز میذاشتم واسه خوندن که گمون کنم واسه همین فکر میکردید رمزی نیست.
حالا رمز برات میفرستم

الهه چهارشنبه 6 آذر 1398 ساعت 19:58 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی ان شاءالله همیشه به فیلم دیدن بگذره برات اجی البته همراه با سلامتی و شادی اجی

سلام آجی. ایشالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد