روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.
روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.

دلتنگم

پر از شکوه ِ شکوفه به بوستانم برگرد
شراب صبر و قرارم به جام جانم برگرد
.
قسم به ساعتی که شقایق میانمان روئید
به ابتدای لحظه عشق ، اول زمانم برگرد
.
فرو نشسته به آغوش ِ سرد دریاها
طلوع گم شده ، امشب به آسمانم برگرد
.
به قهر از من ِ عاشق بریدی اما
به لطف دایمی ات ، خوب ِ مهربانم برگرد
.
تو را به جان که سوگند آمدن می دهم
به جان ِ من نه ، به جان ِ پرندگانم برگرد
.
پر از شکوه ِ شکوفه ، پر از گل ِ خنده
بهار ِ رفته به اوهام ، به خزانم برگرد

نظرات 1 + ارسال نظر
الهه سه‌شنبه 27 خرداد 1399 ساعت 16:32

سلام اجی خوبی خیلی قشنگ بود شعرت اجی

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد