روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.
روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.



این همون عکسی هست که گرفتم و گذاشتم صفحه موبایلم.

نظرات 5 + ارسال نظر
گلابتون یکشنبه 21 فروردین 1401 ساعت 12:00

به به عالیه

ممنونم

Reyhane R یکشنبه 21 فروردین 1401 ساعت 01:06 http://injabedoneman.blog.ir/

سلام.چقدر زیبا و سرسبز (:
همین این عکس هم عکسای پست بعدی^_^
مرسی که گذاشتی.

سلام ریحانه جون. خوبی؟ بچه هات خوبن؟
نگاهت زیباست.

کیمیا شنبه 20 فروردین 1401 ساعت 13:23

سلام
ممنون که عکسها رو گذاشتی
واااای ، خیلی قشنگه
من فکر میکردم فقط شمال همچین مناظری داره

سلام. خواهش میکنم.
تو جنوب تو فصل زمستان و فروردین ماه سرسبزی هست. شما حتما نیومدی جنوب.
البته ما جنوب غرب هستیم و بر دامنه های زاگرس. طبیعت کوهستانی و معتدل داریم.
ان شالله بیاین این طرفا و از دیدن مناظرش لذت ببرین وگرنه بلحاظ انسانی بسیار شهرهای فقیر و بدون زیبایی هستن و امکانات رفاهی هم خیلی ضعیفه توش.

الهام شنبه 20 فروردین 1401 ساعت 11:49

ممنون از وقتی که گذاشتین چون من بچه دارم اتفاقا دنبال جایی هستم که طبیعت باشه. فک کنم با بچه خیلی جاهای تاریخی و ... نمیشه رفت نمیدونم نظرمه
خیلی دوست دارم این طبیعت بکر رو تجربه کنم از این تهران لعنتی
باز هم ممنون از لطفتون

خواهش میکنم.
امیدوارم بیاین و بهتون خوش بگذره و خاطره خوبی براتون بشه.

الهام شنبه 20 فروردین 1401 ساعت 09:46

سلام. شما یاسوج تشریف دارین؟ ممکنه راهنمایی کنید برای سفر به این شهر، توصیه میکنید؟ و هتلهای خوب این شهر چیه؟
ممنون

سلام. بله یاسوج هستم.
اول اینکه فصلِ خوب برای دیدن یاسوج اگر سرسبزی میخواین ببینین اردیبهشت هست.
اگر هوای خنک تو دلِ گرمای تابستون بخواین لمس کنید ، کل تابستون. اگر برف و سرما ، بهمن خوبه.

دوم اینکه استان ما و شهر یاسوج خیلی کوچیکه. اینو در نظر داشته باشین.
تو این شهر من ۳ تا هتل سراغ دارم‌.
۱. هتل المپیک باقری که بالای پارک ساحلی هست.
۲. هتل پارسیان که در کنار هتل المپیک باقری ، بالای پارک ساحلی هست. این دو تا نمای خوبی دارن. ویو اتاقها به سمت شهر یاسوجه.
هتل پارسیان قدیمی تره و هتل المپیک تازه سازه.
از داخلشون و کیفیتشون خبر ندارم.

۳. هتل جهانگردی که تو مسیر سرابتاوه به جاده جدید شیرازه. میون جنگلهای بلوط و در نزدیکی سد شاه قاسم هست. با ماشین تا وسط شهر یاسوج ۱۵ دقیقه میشه.
سد شاه قاسم جای قشنگیه بخصوص در بهار. فروردین و اردیبهشت که درختان دارن سبز میشن و هنوز سد آب داره و تبخیر نشده.

بیشتر جاهای دیدنی استان ما ، مناظر طبیعی و بکر ، کوهها و دره ها ، آبشارها و درختان جنگلی بلوط و یه کلام طبیعتشه. اگر دوستدار طبیعت گردی هستین استان ما و شهر یاسوج جای قشنگیه.
استان ما دو بخش سردسیری و گرمسیری داره.
گرمسیر تا آخر فروردین و اول اردیبهشت هواش خوبه از اردیبهشت دیگه کولر باید بزنن. گرم میشه خیلی.
طبیعتش واسه اسفند و نوروز زیباست که عکسهای من که الان گذاشتم تو وبلاگ مربوط به نوروز و بخش گرمسیری استانه.
از آخر فروردین و اوایل اردیبهشت دیگه زرد میشن طبیعت.
ولی در عوض در بخش سردسیری که میشه یاسوج و سی سخت ، داره اینجا سرسبز و مطبوع میشه.
از فروردین تا خرداد اینجا سرسبزه. از خرداد هواش گرم میشه و نیاز به کولر پیدا میکنه.

پس فصل اومدن به یاسوج رو با توجه به سلیقه تون انتخاب کنین که به نظر خودم بهار و اردیبهشت بهترین زمان برای دیدن یاسوجه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد