روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.
روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.

عکس نامه سفر شیراز (مهر ۱۴۰۱)












نظرات 12 + ارسال نظر
لیلی پنج‌شنبه 21 مهر 1401 ساعت 12:37

به به چه عسکهایی ایول به عکاس و دوربین و زاویه دید و ذوق و علاقه. عالی بود. همه چیزو شست برد با خودش

تشکر بانو. نگاهت زیباست.
لطف داری

جمعه 15 مهر 1401 ساعت 15:53

خیلی ممنون و سپاسگزارم. همچنین عزیزم.در کنار عزیزان تون همیشه سلامت و شاد و موفق باشید و خدا حافظ و
نگهدار تون باشه همیشه

تشکر بانو جان

جمعه 15 مهر 1401 ساعت 08:47

خیلی خیلی ممنون از پاسخ تون.عزیزم.

والا.عکس های شما اونقدر قشنگ و مهربونن که.منو می برن تو چند سالگی هام...اون وقت هایی که قدم نمی رسید و
طبیعتُ از تو بغل پدرم،مادرم،خاله جان و دایی جانم ساکت و متبسم تماشا می کردم.

پست های شما رو که نگاه می کردم.برای خودم سوال شد؟! چرا من احساس میکنم.خیلی کوچولوئم و...اون حس از اون بالا و خوب دیدن و لذت تماشا به ام منتقل میشه؟!
خلاصه برام یقین شد.شما بلند قامت تر از اینجانب هستید و...دیگه خودتون بهتر می دونید کوتاه قامت ها.چه احساس خوش آیند تری در کنار بلند قامت تر از خودشون دارند...
وآنجا که فرمودین،چه سوال عجیبی.یادم افتاد که، از دوستی پرسیده بودم،شماره کفش تون ۴۳؟!
ایشان همین جمله ی شما رو نوشته بودند.وبعد گفتند بله.و از کجا فهمیدی؟!
عرض کردم؛از رد پایِ برف نشسته ی توی عکسی که گذاشتین.

ببخشید که خیلی حرف زدم.

چه جالب.
نظر لطفته بانو. خوشحالم عکسها و پستهای وبلاگ به دلت نشسته و حس خوب داشته.
راستی یه سوال هم من بپرسم. شما چند سالتونه؟ چرا یه اسم مشخص نمینویسی واسه کامنت دادن که متوجه بشیم کامنت مال شماست.

نکته سنجی جالبی دارین. زنده باشید

پی نوشت : کامنت خصوصی ات خوندم. ممنون بابت معرفی خودت. از آشناییت خوشحالم و آرزوی موفقیت های روز افزون دارم برات. در پناه حق سالم و شاد باشید

پنج‌شنبه 14 مهر 1401 ساعت 20:42

به به،خوشا شیرازُ و مرضی بانوی بی مثالش.

زن عمو مرضی جان؟!جسارتا من یه سوال از شما بپرسم؟!شما جزء قد بلند ها و خوش قامت ها هستید؟!ببخشید.

سلام بانو.
چه سوال عجیبی. چطور برات سوال شد؟
من قدم ۱۶۵ هست. دیگه نمیدونم قد بلند بحساب میام یا نه.

آیدا سبزاندیش پنج‌شنبه 14 مهر 1401 ساعت 12:14 http://sabzandish3000.blogfa.com

وای چقدر عکسهات خووووبه عکسهای طبیعتت واقعا با کیفیت و خوبه من چندتاشو ذخیره کردم گاهی می بینم ، با دیدن عکسها حس و حالم بهتر شد مرسی

چشمات خوب و قشنگ می بینه آیدا جون.
قابلتو نداره
تشکر از لطفت

رهآ چهارشنبه 13 مهر 1401 ساعت 21:34 http://Ra-ha.blog.ir

سلام مرضیه جانم
ممنون از احوالپرسی ت، خوبم ...
هستم و خاموش میخونمت :)

با دیدن عکس ها هوس شیراز گردی کردم :)

سلام رها جان. برقرار باشی بانو.
ان شالله شرایط جور بشه برید شیراز و خوش بگذرونید

ژنرال چهارشنبه 13 مهر 1401 ساعت 18:30

بابا عکاااس

تشکر ژنرال

شبنم سه‌شنبه 12 مهر 1401 ساعت 18:01

سلام مرضی جان تو عکاس فوق العاده ای هستی

سلام بانو. ممنونم. خیلی لطف داری

فرناز سه‌شنبه 12 مهر 1401 ساعت 17:29 https://ghatareelm.blogsky.com/

عکسهات واقعا زیبا هستن روحم تازه شد

ممنون بانو جان. نوش نگاهتون

الهه سه‌شنبه 12 مهر 1401 ساعت 17:28

سلام اجی خوبی عکس هات خیلی قشنگه کیفیت شونم خیلی خوبه با دوربین عکس مبگیری نه چونن کیفیت دوربین انقدرام خوب نیست

سلام عزیزم. ممنونم چشمات قشنگه.
نه عزیزم با گوشی موبایل عکس میگیرم.
دوربین عکاسی ندارم.

رهگذر سه‌شنبه 12 مهر 1401 ساعت 16:31

چه عکسهای زیبا و زنده ای!
اون عکس دو تا کاسه فالوده حسابی دهنم رو آب انداخت...

متشکرم.

سارا سه‌شنبه 12 مهر 1401 ساعت 14:03

وای چقدر حالم خوب شد با دیدن عکسهامسافرتهاتون بیش باد...البته به قصد تفریح و خوشی باشه ان شاالله

ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد