روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.
روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.

گلخونه کوچک من

نظرات 14 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 1 دی 1401 ساعت 12:12 https://darfarasoyzendegi.blogsky.com

هزارررررررررر هزار آفرین بهتون
واقعا حس شادابی و نشاط رو به هر انسانی تزریق میکنه این عکس
سلامت و موفق باشید و مثل گل هاتون شاداب باشید

ممنون از حُسن توجه تون به گلهای من و عکسشون.

سحر پنج‌شنبه 10 آذر 1401 ساعت 19:33

سلام گلهات ماشاءالله داره آفرین هزار الله اکبر همیشه سر سبز باشن
تازه یه گلدان کاج مطبق خریدم برگهایش رو به داخل میره واویزون شده داخل خونه ست کنار پنجره هفته ای یکبار آب می دم
راه حلی دارید که سرحال بشه

سلام ممنون از لطفت نسلت به گلهام
نه والا. من اطلاعات گیاهشناسی ندارم. باید با یه باغبان مشورت کنی

. یکشنبه 8 آبان 1401 ساعت 08:09

چقدر قشنگن

چشماتون قشنگه. تشکر.
کجایین که هیچ خبری ازتون نیست؟ سلامتین؟

گلابتون چهارشنبه 4 آبان 1401 ساعت 12:43

ماشالا به گلات سبز باشن همیشه..منم خیلی دوست دارم گل و گیاهو تو خونه دارم اما توی راه پله هیچ نوری نیست که گل نگه دارم ..شما خونه خودتونه؟

ممنون گلابتون جان.
نه. من مستاجرم.
صابخونه و همسایه هام با دیدن گلهام کیف میکنن میگن چه خوب مرضی گلدون گذاشت تو راه پله.

شبنم دوشنبه 2 آبان 1401 ساعت 18:03

ماشاا... هزار ماشاا...
اون وقت چرا کوچیک !!! ان شاا.. همیشه سر سبز باشن

چون دلم میخواد یه روزی یه پارک بزرگ گیاهشناسی داشته باشم. یه چیزی شبیه باغ گلها.
متشکرم

ایدا سبزاندیش یکشنبه 1 آبان 1401 ساعت 14:56 http://sabzandish3000.blogfa.com

واقعا قشنگن ادم روحیه میگیره

ممنونم. نگاهت قشنگه

Reyhane R یکشنبه 1 آبان 1401 ساعت 13:43 http://injabedoneman.blog.ir/

ماشاءالله (:
چقده قشنگن و سرسبزه خونتون.
آفرین بهت.

ممنونم. نگاهت قشنگه

سارا شنبه 30 مهر 1401 ساعت 22:53

خیلی خوشکلن...منم خونه ام پر از گل و گیاههعشق میکنم از نگهداریشون

متشکرم.
گلهاتون سبز بمونن سارا جون

الهه شنبه 30 مهر 1401 ساعت 21:03

سلام اجی خوبی خسته نباشی واقعا ولی کار سختیه گلدون داشتن تو خونه

سلام الهه جون.
آره نگهداری شون بلدی میخواد

رهآ شنبه 30 مهر 1401 ساعت 20:32 http://Ra-ha.blog.ir

ماشالله خیلییی خوبن خونه باید سبز باشه ^__^

عکس آخر اون گل رونده که جلوی عکس، اسمش چیه؟

ممنون رها جون
اون گل عکس آخر ،اسمش چمن عروس هست. اسم علمی شو بلد نیستم.

آیدا سبزاندیش شنبه 30 مهر 1401 ساعت 20:05

از هر گیاهی یکی داری انواع گونه ها رو داری شرایط نگهداریشون چطوره؟ کود هم میدی؟

بعضی هاش از هر گونه چند تان. تو کامنت قبل توضیح دادم.

آیدا سبزاندیش شنبه 30 مهر 1401 ساعت 20:03 http://sabzandish3000.blogfa.com

یعنی میشه منم یک همچین گلخانه ای داشته باشم؟ منم گل و گیاه پرورش میدم تابستان هفته ای یکبار و زمستان هر ۱۰ روز ابیاری میکنم ولی تعدادشون زیاد نیست پتوس هم دارم که خیلی خوب رشد میکنه و شرایط نگهداریش آسونه تو محل کارمم دورمو سبز کردم با گلدان های سبز در کل میدونستی گیاهان حس ما رو درک میکنن ؟ من باهاشون حرف میزنم.

ان شالله اون روز میاد که خونه خودتو پر از گل میکنی. من خودم همیشه آرزوی اینو داشتم. بعد ۱۴ سال زندگی تو خونه های متفاوت و در شهرهای مختلف بالاخره تو این خونه فعلی ام تونستم گلها رو پرورش بدم. چون نور این خونه و دماش و موقعیتش مناسبه. بقیه خونه ها شرایطش رو نداشتن البته خودمم بلد نبودم نگه داری شونو.
حالا بعد سالها بفهمی نفهمی یاد گرفتم نگهداریشون رو.
من تابستون هر روز یا یک روز در میان آب میدادم و زمستون هم ۶ یا ۷ روزی یکبار.
خاک گلدونها رو سالی یکبار عوض میکنم. ۶ ماه یکبار هم کود کمپوست میدم بهشون.
والا من حرف نمیزنم فقط قربون صدقه شون میرم

مریم شنبه 30 مهر 1401 ساعت 20:03

ماشالله چه تمیز و با سلیقه اید خیلی لذت بردم

ممنونم. لطف دارین

پرفسور خسته شنبه 30 مهر 1401 ساعت 18:16 http://Porfossor.blogsky.com

واقعن دست مریزاد و ماشالا داره.

متشکرم. لطف دارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد