روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.
روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.

عکس نامه آبان ۱۴۰۱

امروز هوا ابری و بارانی بود. از همسر خواستم منو ببره تو طبیعت.

چند عکس از یاسوج و مناظر اطرافش گرفتم.

تو هوای بسیار خنک و قشنگ ابری و بارانیِ پاییزی.

اینجا میذارمش برای یادگاری.






نظرات 4 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 1 دی 1401 ساعت 12:10 https://darfarasoyzendegi.blogsky.com

سلام
چه عکس هاااای زیبایی
فوقالعاده زیبا و حس قشنگی داشتن
عکس سوم از همه زیباتر بود
طبیعت یاسوج همیشه زیبا بوده خواهد بود

ممنونم. نظر لطف شماست

آیدا سبزاندیش شنبه 21 آبان 1401 ساعت 14:03 http://sabzandish3000.blogfa.com

وای دوباره از اون عکسها که من دوست دارمممم ایولللل

ممنون آیدا جون.
نوش نگاهت

الهه جمعه 20 آبان 1401 ساعت 10:59

سلام اجی خوبی ان شاءالله همیشه به گردش بگذره برات

سلام الهه جون. ممنونم

سارا پنج‌شنبه 19 آبان 1401 ساعت 21:57

چشمهام قلب قلبی میشه می بینم این شهر زیبا روملت هجوم میارن شمال ولی غافل هستند از طبیعت زیبای استان شما...خیلی زیباست...من عاشق جاده سپیدان به یاسوج هستمامسال اگر عمری باقی باشه عید میام شیراز بعد از حدود پنج سالبه همسر میگم کاش بتونیم یاسوج بریم...من خیلی دوسش دارم این شهر رو...

تشریف بیار عزیزم. شهر ما رو منور می کنین با قدمهاتون.
ان شالله به سلامت بیاین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد