روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.
روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.

عکس نامه سفر به جنوب ( دی ماه ۱۴۰۱) ، دریا

من اومدم با کلی عکس و صحبت.

اول پست عکس ها رو میذارم. تو پستهای بعدی چند کلامی درباره سفرم حرف میزنم. عکسها زیادن. دسته بندی شون کردم که واسه باز کردن پست ها مشکلات کمتر باشه.


نظرات 4 + ارسال نظر
الهه سه‌شنبه 13 دی 1401 ساعت 13:01

سلام اجی خوبی عکس هات خیلی قشنگه هوای اونجا تمیزه فکر کنم هوای اینجا الوده اس بچه ها هم این هفته رو تعطیل بودن فردام تعطیلن ببین جنوب چقدر هواش سرده همه جا خلوته

سلام الهه جون. ممنون عزیزم.
خلوت نبود. من طوری عکس گرفتم که مردم تو عکس نیوفتن

Baran سه‌شنبه 13 دی 1401 ساعت 09:11

به به.احسنت به شمایِ هنرمندِ فرهیخته

متشکرم

مهتاب سه‌شنبه 13 دی 1401 ساعت 01:33 https://privacymahtab.blogsky.com

Perfect

تشکر

حسین دوشنبه 12 دی 1401 ساعت 18:32 https://darfarasoyzendegi.blogsky.com

خدای من
یه دنیا ممنون از عکس‌های زیباتون
یادش بخیر از بوشهر که میرفتیم تهران
اتوبوس همیشه کنار تخته نگه می‌داشت و عکسهای زیبای دریا
منو برد به اوندخاطرات قشنگی که از بوشهر داشتم
ممنون بازم بابت این عکسهای زیبا

ممنون از توجه تون به عکسهای من.
ان شالله تداعی کننده خاطرات خوش باشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد