روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.
روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.

عکس نامه بهمن ۱۴۰۱

یکم عکس زمستون برفی پیست اسکی کاکانِ یاسوج را ببینیم.

تو عکس ۳ یه عده جمع شدن اطراف یه دختری که با تیوپ داشت سُر میخورد ، خورد زمین و گمونم گردنش شکست. آمبولانس اومده بود و داشتن فیکسش میکردن روی برانکارد که ببرنش. برف خوبه اما برف بازی اونم با تیوپ خطرات وحشتناک و جبران ناپذیری داره. از جمله قطع نخاع شدن!

پارسال همین روزها بود که برادرشوهرم با تیوپ اومد پایین از پرتگاه پرت شد تو دره و پاش شکست!

خدا بهش رحم کرد که ضربه مغزی نشد و فقط به شکستگی زانو ختم شد.





نظرات 5 + ارسال نظر
Baran شنبه 5 فروردین 1402 ساعت 12:28

من هم با نبکا موافق ام،عکس هایی که می گیرید.زاویه دید تون خیلییییی قشنگِ.خیلی

تشکر بانو

نبکا یکشنبه 30 بهمن 1401 ساعت 21:42 http://www.shahr_ashoob.blogsky.com

خیلی عکس هایی که می گیرین زیباست:گل

ممنونم. نظر لطف شماست

گلابتون چهارشنبه 26 بهمن 1401 ساعت 13:16

به به چه طبیعتی! چه اسمونی

جات خالی بانو

الهه دوشنبه 24 بهمن 1401 ساعت 17:05

شکر هر جوری باشه میگذره ممنونم اجی

خوش باشی

الهه دوشنبه 24 بهمن 1401 ساعت 15:38

سلام اجی خوبی اره واقعا برف بازی خطرناکه خدا بلا رو دور کنه از همه

سلام الهه جون. ممنون. تو خوبی؟
الهی آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد