روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.
روزهای زندگی

روزهای زندگی

وبلاگی برای بروز افکار من. برای بیان دیدگاههای من.

عکس نامه تابستان 1402

خیلی وقته عکس نذاشتم اینجا.

یه تعداد عکس از این چند وقت اخیر بذارم یکم تنوع بشه.







نظرات 9 + ارسال نظر
گلابتون سه‌شنبه 4 مهر 1402 ساعت 12:51

به به چه عکسای قشنگی

چشمات قشنگه

سلام سه‌شنبه 4 مهر 1402 ساعت 07:10

عکس های قشنگی است
البته
پائیز یک چیز دیگری است

سلام.
بله پاییز پادشاه فصل هاست.
خداروشکر از شر گرمای وحشتناک تابستون خلاص شدیم و از این به بعد شاهد خنکی و سرما و پالتو و چکمه و چتر و قهوه و آش داغ هستیم

فرناز سه‌شنبه 28 شهریور 1402 ساعت 11:08 https://ghatareelm.blogsky.com/

خوشحالم که پستهامو دوست داشتی با اینکه اون کار رو دوست داشتم ولی نشد که ادامه بدم.
عکسهات هم مثل همیشه عالی هستن واقعا یه قسمتی از بهشت هستن

ممنون عزیزم. نظر لطفته

آیدا سبزاندیش سه‌شنبه 28 شهریور 1402 ساعت 09:50 http://sabzandish3000.blogfa.com

وای خیلی عکسهات قشنگن ، من بیشترشو سیو کردم که یک روزی برم اینطور جاها دو ساله اون دشت سرسبز که عکس گذاشته بودیو سیو دارم رو صفحمه عکسش اما نشده که برم.

چشمات قشنگه عزیزم.
ایشالا جور بشه بتونی بری چنین جاهایی بگردی و خوش بگذرونی

پریسا دوشنبه 27 شهریور 1402 ساعت 20:16

چه عکسهای زیبایی
من که از عکس‌های قشنگی که میگیری لذت میبرم یکی از بهترین عکاسهایی

تو بهم لطف داری همیشه دوست جونیم

سارا دوشنبه 27 شهریور 1402 ساعت 18:36

خیلی زیبا بودن.انقدر دلم واسه یاسوج تنگ شده...یادته گفتم عید میایم؟نشد...تهران دزد همه وسایلامون رو دزدید و ما با دلی شکسته برگشتیم...امید که به زودی بیایم...کاش بشه

نگاهت زیباست عزیزم.
چه حیف که نیومدی.
جدی؟؟؟؟ وای چه بد! دزد پیدا نشد؟
ایشالا اوضاعتون که روبراه شد حتما بیاین

الهه دوشنبه 27 شهریور 1402 ساعت 16:24

گفتم شاید گردشی جایی رفتین که این عکسارو گذاشتی

نه عزیزم. عکسها مال روزها و هفته های قبله

پونیو دوشنبه 27 شهریور 1402 ساعت 13:18

چه عکسهای قشنگی

چشماتون قشنگه

الهه دوشنبه 27 شهریور 1402 ساعت 13:08

سلام اجی خوبی ان شاءالله همیشه به گردش و شادی بگذره براتون

سلام عزیزم. ممنونم.
گردش و شادی کجا بود خواهر.
عکسها مال قبلنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد